The Strokes <3

Imorse kom jag hem. Runt 7.30 kom jag. Jag kastade mig i sängen och vaknade inte förrän 16.30. Mycket sov jag. (för de som missat det, var det Hultsfred jag kom hem ifrån)

Så, ja, jag var på Hultsfred.
Ja, jag såg The Strokes.
Ja, jag stod allra längst fram.
Och JA, det var helt otroligt, ruggigt bra.


Det lilla får faktiskt räcka om Strokes, eftersom det inte går att förklara hur underbart bra det var.


Måste få säga att de flesta blev mäkta förvånade när Babyshambles dök upp på scenen. Alla blev nog förvånade över att Pete genomförde hela konserten.

Jag blev förvånad över att det var så bra som det var.

Det är ju helt otroligt att Pete valde hatten som "Lite annat folk" gav till honom, och att han hade på sig den hela konserten. Det blev man själv glad över, eftersom "Lite annat folk" älskar Pete så mycket.
Sen är det ju coolt att han hade på sig Arvids hatt också, även om han kastade iväg den.

Nu skall det bli gott med riktig mat. Riktig, hemgjord mat, mums. Usch för limpa och tubost!

Dagens låt: The Strokes - Heart in a cage
(Strokes-yra råder, räkna med fler låtar här) 

66890-10<--- Jadå, jag var där. 16/6-06 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback