Tack och adjö, Sverige.

Jag har haft en rätt så kul helg, faktiskt. Speciellt eftersom Sverige spelade så otroligt bra mot Trinidad Tobago i lördags. (OBS! Sarkasm!) Negativ som jag är tror jag inte att Sverige går vidare ur gruppen, utan att det här blir ett väldigt kort VM för våran del.
Enda ljusglimten under matchen var min syster. Hon är bäst på att röra till det. (Hon är iofs bäst för övrigt också)

Sverige slår en hörna.
Syster: Den ser lite för kort ut.
Simone: Nja...Den ser rätt bra ut.
Syster: Jaha, då är den väl för låg.
Simone: Nja...Problemet är att den går på fel gubbe.
Syster: Ja, just det!

She is such a cutie!

Imorgon bär det av till Hultsfred. 5 dagar utan riktig toalett, dusch, säng osv. osv. Men också 5 dagar av musik, musik och fest. Det känns som det väger jämnt upp där.

Kan knappt vänta till fredag. Strokes, Strokes, Strokes...

Dagens låt: The Strokes - Last Nite

<--- Oh yes, 4 days left

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback