Sista dagen.

Idag är det den sista dagen med lektioner i skolan. Den absolut sista på grundskolan. Det känns underbart bra. Om precis en vecka kommer allt vara slut, jag kommer inte behöva träffa de där människorna igen. Yey.
Antagligen små-fest ikväll, träffa folket lite så där. Hysteriskt roligt, nått att se fram emot.

Kl. 01.20
Hungrig är jag, och trött. Men det har varit trevligt ikväll. Var hemma hos Arvid med Sanna och  "Lite annat folk". Saga och några till (har aldrig träffat de förut) var också där.  Mysens.
Sen blev jag och Arvid upprörda på de andra två. Ilsket glodde vi, mh. Det förtjänade de allt! Sen blev vi glada igen.

Dagens låt: Tiger Lou - Like you said

P.s. Det är väldigt läskigt när man ska åka taxi själv, och man hör en gubbe säga på radion "Är hon där?" och chauffören svarade "Ja, hon sitter i bilen", radiogubben säger "Bra" och chauffören säger sen till en "Jag tar en annan väg".
Då var det nästan så jag slängde mig ur bilen. Men bara nästan. 

Kommentarer
Postat av: Felix

Du vet väl att man inte ska åka med främlingar?

Postat av: Lite annat folk

BLUH! JAG HAR TANDKRÄM!

2006-06-04 @ 03:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback