Laleh.

Igår var jag, Jonte, Jennifer och Sanna på Laleh. Laleh är den där megasöta tjejen som gör jättebra musik.
Hur som helst, så var det det mysigaste jag varit på på länge,(Sanna, jag kan inte säga bästa eftersom man inte kan jämföra Laleh med Strokes), trots regnet. Men Laleh, snäll som hon var, kom ut med handdukar och filtar till oss. Det var sött.

Jonte bjöd henne på godis och var allmänt gullig där framme vid scenkanten. Han blev då mycket glad när han fick en kram av henne och sa att hon definitivt skulle känna igen honom på Arvika.
Sen fick vi en varsin signerad affisch också, hon är allt bra gullig den där tjejen. Otroligt charmig på scenen också för den delen. Man sa "Awwwwh, hihi" väldigt många gånger under de där 75(?) minuterna.


Idag kommer min syster hem. Finally! En hel vecka har hon varit borta.
Jag tänker skälla på henne. Hon var mycket icke-snäll när hon ringde. Hade inte pratat med henne på flera dagar så gör hon så. FY PÅ DIG!


Simone: Hej! Hur är det?

Felicia: Det är bra. Själv?
Simone: Bra, vad gör ni?
Felicia: Vi är inne i London och kollar lite. Kan jag få prata med Jonte nu?
Simone: Ja...okej.

I princip gick det till så där. Då kände man sig verkligen älskad alltså.

Dagens låt: Laleh - Hide away
                     
(bara för hon var så grymt bra)

66890-14<--- Mycket bra


Kommentarer
Postat av: sanna

BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!

2006-06-29 @ 15:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback