Dramatiskt.

Gårdagen blev ju...inte riktigt som man tänkt sig kanske. Allting spårade ur inom loppet av 30 min. Förstår inte riktigt hur det kunde gå så snett. Det blev lite jobbigt.

Vi kom hem runt 02.00 efter vår dramatiska kväll. Efter ett misslyckat försök att somna jag gick ut på balkongen och satt där i nån timme, rensade huvudet på tankar lite. Myggen jävlades och tidningsbudet såg lite rädd ut när han gick förbi mig. Höll på att somna där i stolen. Skönt.

Kl. 23.30
Hur kan det bli så här, egentligen. Visst, alla var trötta, men ändå. Det var ju riktigt lågt.
Och det där andra kändes ju inte ett dugg pinsamt eller respektlöst, snacka om dåligt tajming. Det är nästan så man skäms lite.
Usch, säger jag bara. USCH!

Jag tror jag har gett upp, jag tror jag tänker glömma och förtränga.

Dagens låt: Moneybrother - What's the use in trying

Kommentarer
Postat av: Jennifer

I found you!

2006-06-05 @ 22:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback