Avslut.

Idag har jag min avslutning. Nian går jag ut, mh...Liten är jag!

Kl. 21.35
Idag hade jag min avslutning. Nian gick jag ut, mh...Liten är jag! (känns som jag sagt det förut?)
Det var en rätt trevlig avslutning, faktiskt. Stipendium fick jag, klirr i Simones kassa I say!
Fast, det var ju lite jobbigt också. Jag trodde jag skulle kunna hålla tillbaka tårarna, och det gick bra ända tills Felix ställde sig upp i klassrummet och sa allt det där. Då gick det inte längre. Jävla Felix!

Läste förut att The Strokes ska signera skivor på Hultsfred. Jag kommer nog gå dit bara för att få "träffa" dom. Tufft alltså.

Läste också att Pete lagt in sig på behandlingshem och att han ska vara där i flera veckor. Om det stämmer så kommer ju Babyshambles' spelning bli inställd. Jag kan inte säga att jag är förvånad, men jag trodde ju att det skulle vara andra orsaker som skulle bidra till inställd spelning. I vilket fall är det ju synd. Eller, synd för oss som vill se dom, inte för Pete. Det är bra att han tar tag i sina problem.

Tänkte också att jag skulle få lite mer "liv" i denna blogg. Det tänkte jag fixa genom lite bilder osv. Det är ju så tråkigt med enbart massa text. Usch alltså. Dåligt är vad det är. För det är ju inte bra.

Dagens låt: The Strokes - Hard to explain

66890-3
<---Oh yes, 7 days left

Kommentarer
Postat av: disa

strokes är mums!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback