Summering.

Jag är lat. Jag orkar inte skriva en aslång, detaljerad historia om hur bra Arvika var. Så därför blir det väl...tja, som det blir helt enkelt.

Bästa tältuppsättare: Sanna eller Anton.
Swoooosch sa det.
Sämsta tältuppsättare: Felix och Gustaf.
Ska det verkligen ta så lång tid?
Mest party: LKPG-Jonas
Var han nykter nån gång?
Mest lerig: Simone.
Det var en djup lerpöl det där.
Mest pinsam: Småtjejerna vid Andromeda.
Man måste se det för att förstå det.
Bästa hångel: Ole den Coole och Felix.
Jag såg det inte, men jag kan föreställa mig.
Mest gullig: Frej i vattentunnan.
He was the cutest!
Mest roliga: Sirqus Alfon
Jag har aldrig skrattat så länge.



Felix och Gustaf.............Pinsamt...............Party-Jonas...............Sirqus Alfon

Dagens låt: Slagsmålsklubben - SMK hittar munspelet.

P.s.
Ja, jag har snott bilderna från Elins bilddagbok.
http://e-line.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Felix

Lätt bästa hånglet. (det var första gången som JAG blev upphånglad av en dominant kille!) och så lång tid tog det faktiskt inte att sätta upp tältet. Jag menar, det var ju faktiskt rätt så svårt.

2006-07-24 @ 01:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback