Stålmannen i folkbokföringen?

Det har varit en rätt händelserik dag idag. Jag har spelat minigolf (jag vann, faktiskt), lagat mat (!), badat med Jonte, Lasses och Råbärt, kört in i en hög trottoarkant (obs, Lasses fel) och sett på film.
Råbärt är numera känd som "Fjant" eftersom han var den enda som inte vågade hoppa från den där lilla klippan, trots att han lovade. Suck alltså.
Under filmen dök många djupa tankar upp. Tex. måste Stålmannen betala underhåll för sitt barn? Är han med i folkbokföringen? Kan han få några bestående men av kryptonit?

Det var rätt intressant att sitta och spekulera, även fast vi inte riktigt kom fram till nått vettigt.

Sen lite skitsnack som ingen annan, förmodar jag, än jag själv kommer förstå.
Jag har gått och blivit förvirrad igen. Efter det där. Jag som hade bestämt mig för att lägga ner. Nu verkar det komma upp igen, vilket är tråkigt eftersom jag precis fått ur det ut ur mitt system, så att säga.
Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra, hur det skulle kunna bli, hur det kommer att bli.
Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det heller. Känns ändå som att det kommer skita sig i slutändan iaf.

Så, vad ska man göra?

Dagens låt: Broder Daniel - Confusion


Kommentarer
Postat av: Sofiaaaaaa

Det kan ju vara så att man kan googla fram svar på dem där frågorna om Stålmannen... hmmmm. Är speciellt nyfiken på det där med underhållet. Inte ska han få smita inte :(

2006-07-21 @ 01:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback