Jävla danskar.

Min dag kunde inte ha börjat sämre. Henka satte på DANSK hiphop på högsta volym. Han ansåg att det var dags att gå upp (klockan var ca. 10.30). Jag anser att det är respektlöst oavsett vad klockan är. Han håller inte med.

Sen blev ju kvällen bättre (än morgonen alltså), eftersom jag fick tag på massa bra låtar. Bland annat några tidiga låtar med Strokes. Typ...demos och lite annat småplock. Mycket roligt, faktiskt.
Sen hittade jag lite låtar med The Cars, Editors och Guided by voices. Mycket intressant, faktiskt.
Yesbox-juicebox.

Dagens låt: The Strokes - When it started
(bara för att jag äntligen fick tag på den)




Kommentarer
Postat av: Elin

Inte bra... dåligt :(

2006-07-03 @ 15:58:26
Postat av: felix

Editors!

2006-07-05 @ 13:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback