Finfint.

Idag har det varit en rätt bra dag. Trevligt har det varit, finfint. Jag fick många väldigt fina presenter;

The Strokes - First impressions of earth LP 
(nu har jag alla tre albumen på vinyl, yey!)
The Strokes - Juicebox
The Strokes tygmärke
(tror ni min familj har fått för sig att jag gillar The Strokes?)
Hipsters med blommor på
Camping stol
(till festivalerna som min morbror så fint sade det)
Trisslotter (morfar köper alltid trisslotter)
Pengar, pengar och pengar (Peace and love, next!)


Får iofs se om jag och Elin får åka iväg till P&L. Jag menar, två tjejer på 16 år. Ensamma. I Borlänge.
Men jag vill ju dit!

Dagens låt: Oasis - Live forever


Kommentarer
Postat av: Sofiaaaaaa

aww, jag vill meeeeeeeed dit :(

2006-07-02 @ 00:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback