Skola.

Så imorrn börjar skolan igen, alltså. Det känns lite bitterljuvt. Kul eftersom det är en helt ny skola, nytt folk, nya ämnen osv. osv.

Tråkigt eftersom man inte får sova på morgnarna längre och man måste helt plötsligt bli jättejättejätteansvarsfull och sköta sig hyggligt bra.

Men jag tror jag överlever.


Var hos Doktor Lennart idag igen. Börjar bli trött på det där nu.

Blev ju extremt rädd när jag upptäckte att han är ruggigt lik psykgubben i "Hostel". Blev ännu mer rädd när sjuksköterskan gick ur rummet så vi blev ensamma. Han, jag och en slipmaskin.
Usch, hade kunnat sluta illa det där.

Dagens låt: David Bowie - Life on Mars


Kommentarer
Postat av: sofia

annars kan ju elektriska verktyg av olika slag vara väldigt sexiga.. synd


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback