Ja, men jag är nöjd.

Igår var det shoppingdag i Stockholm med Elin. Jag lyckades, för en gångs skull, hitta väldigt mycket för väldigt lite, (för de som inte förstår betyder det att jag hittade mycket kläder för lite pengar), så jag är nöjd. Väldigt nöjd faktiskt.

Sen att vi mötte Gustaf Norén ca. 3-4 gånger inne på Gallerian gjorde ju inte saken sämre.
Och, ja, jag kan vara lite kändiskåt ibland, men det gäller bara tufft musikfolk.

På tal om Norén. Fick igår reda på att Mando Diao kommer hit till stan i oktober. "YEY!" tänkte jag och blev helt överlycklig.
Idag fick jag reda på att de spelar på Klubb Republik där jag inte kommer in. "FAN!" tänkte jag då och blev ledsen.


(mer bilder på http://soma.bilddagboken.se

Dagens låt: Mando Diao - Annie's Angle

Kommentarer
Postat av: grisen disa

ring klubb republik och säg typ: hej, jag hörde att mando diao ska spela. jag älskar dom och vill jättegärna se dom men jag är för liten för att komma in. kan jag inte få se dom, snääälla...
det har tydligen funkat för en del människor, kan ju vara värt att testa...

2006-08-10 @ 11:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback