Latdag i soffan.

Idag har jag legat i soffan hela dagen. Men skolan då undrar ni? Jag struntade i den idag, inget kul att vara där när man mår väldigt illa och har ont i magen. Jennifer tror jag är gravid, jag hoppas inte det .Det vore inte kul, jag är inte så förtjust i barn. Smidigt att bli storasyster snart dårå.
Så det har, som sagt, varit soffan hela dagen. Jag skäms lite. Jag åt en cocostopp nyss. En sådan där med choklad/cocos-överdrag och skum i. Och ja, jag skäms ännu mer.

Imorgon är det onsdag. Den värsta dagen på hela veckan. Det känns som om att om jag överlever just denna onsdag, så kommer resten av terminen att flyga fram. Det är bra, då slipper jag allt detta. Behöver aldrig se de där människorna nått mer. Så kommer jag få in lite allvar och mer ansvar i livet också.

Mammsen och jag ska ut och gå nu. Känns som det är bra för mig, med tanke på hur min dag sett ut. Det är också bra pga. det där lilla extra. Hur fånigt och fåfängt det än låter så mår jag faktiskt lite dåligt över det. Och då finns det inget annat att göra än att ta tag i det, antar jag.

Dagens låt: The Strokes - Electricityscape


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback