I-landsproblem och Albion.

Imorse hade jag ett problem. Ett riktigt I-landsproblem. Jag kunde inte bestämma mig för om jag skulle ha vanlig filmjölk, filmjölk med blåbär/hallon-smak eller naturell yoghurt. Det kändes tungt. Till slut blev det vanlig filmjölk. Den var god.
   Igår ikväll var det trevligt, som vanligt. Känns som att det inte kan bli tråkigt med dem. Jag har kollat texten till Albion nu också, känns som att man fattar mer av vad de ylar om då. Igår var det ju mycket prat också. Inte sånt här ytligt prat, utan vettigt prat. Vissa tyckte att de sa saker de inte borde, men jag tyckte det var trevligt att de öppnade upp sig lite. Så fick man reda ut lite saker och inse hur mycket vissa människor betyder för en. Det var känslosamt men skönt. Ett bra slut på en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback