Helsingfors, here I come!

Idag bär det av på kryssning, till Helsingfors. Det ska blir väldigt skönt att få komma iväg lite. Är dock lite orolig över buffén imorrn kväll, med tanke på att jag är rätt liten så är risken stor att jag blir nedslagen av en stor, tjock, hungrig gubbe. Folk är ju helt galna på såna där ställen, förstår inte hur de kan äta så mycket heller. Bara för det är "Ät så mycekt du vill", liksom. Pfft. Folk går igång på helt fel grejer.

Igår planerade vi inför 9:ans show, blev nominerad till "Årets MVG-barn". Vet inte riktigt hur jag ska ta det, men positiv som jag är så får jag ta det som en komplimang. Sen att folk ville ha in mig, Elin och Fia under kategorin "Årets Estet" gjorde att jag blev lite fnissig. Eller, MYCKET fnissig, med tanke på att ingen av oss är speciellt estetiska.

Och eftersom jag ska vara borta hela helgen (plus det faktum att jag är tjej), så måste jag gå och packa nu. Vi ska trots allt åka om en timme.

Dagens låt: Kent - Saker man ser

Kommentarer
Postat av: Fjunis

Hihi...årets estet. ^^_

Postat av: Elin

Nu har jag hittat din blogg, det tog lång tid. Fast nu är ju du borta och kommer förmosligen inte blogga. Synd. Det är roligt att läsa bloggar

2006-04-28 @ 15:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback