Håkan! Håkan! HÅKAN!

Håkan Hellström 2 september, OMG! OMG! OMG!

Ja, jag är rätt glad över att Håkan kommer hit och spelar. Har ju inte sett honom sedan augusti förra året, börjar få lite abstinens här! Sjätte gången blir det alltså, mh....
Så sa Jonte idag att han nog inte skall med till Hultan. Kan inte säga att jag är överraskad, men det hade ju varit väldans trevligt om han följde med. Håller dock med om att deras line-up inte är så värst lockande, men man kan ju inte missa The Strokes heller. Går junte.
Efter dagens löpning på idrotten kom jag till en inte alltför kul insikt. Jag har tappat allt vad kondition heter (inte för att jag nånsin haft BRA kondition, men det här garvar man ju bara åt), så nu måste jag verkligen börja träna, så här kan man ju inte ha det.
Så för att komma igång så snabbt som möjligt skall jag bege mig ut och gå nu.

Over and out.

Dagens låt: Håkan Hellström - Ramlar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback