Ångest och The Strokes

Imorgon är min sista sovmorgon innan skolan börjar. Imorgon, på min SISTA sovmorgon, får jag bara sova till 9.30. Så går det om man vill ha hjälp att laga sina favoritbyxor.
   Skolångesten börjar komma fram nu. Vill egentligen inte gå dit. Orkar inte med alla dessa hjärndöda idioter. Men, man får se det från den ljusa sidan. Om åtta veckor är det slut. Då behöver jag aldrid se dem mer. Det är enbart deras förlust.
   Jag har försökt att göra ett uppehåll med mitt Strokes-lyssnande. Jag klarade 2 dar, oerhört bra gjort om ni frågar mig. Nu måste jag dock lyssna ungefär hela tiden som kompensation. Hultsfred känns helt plötsligt så nära!
   Avslutningsvis tänkte jag summera påsklovet -06, det allra sista som liten högstadiefjolla.
   Början var faktiskt riktig seg. Det hände inte nånting, utan man gick mest hemma och slöade. Det kan vara väldigt skönt, men just den här veckan kändes det riktigt pissigt. 
   På tisdagen börjar saker och ting hända. Jag, Jonte, Elin, syrran, Sanna, Lasses och Råbärt satt på Världens. Trots att det också blev en lugn kväll kände man att alltind började komma igång. På onsdagen träffade vi folket Det var riktigt trevligt, som vanligt.
   På torsdagen spelade vi Laserdome, kuligt men resulterade i träningsvärk som fortfarande sitter i.
   Fredagen. Den bästa kvällen. Vi träffade folket igen, var ännu mer trevligt än på onsdagen. En ruggigt kul kväll som slutade med tre(!) pizzabitar och film i min säng. (Ja, jag var ensam och JA det låter lite lamt)
   Lördag-söndag. Där har man ju mest ätit äckelmat och jävligt mycket godis. Eftersom jag har lite ångest över kalori-intaget vill jag inte prata så mycket om det.

   Och nu gott folk skall jag kila bort till Melinda för en liten promenix och girltalk. Det är ju tur att man har så många fina vänner att dela livet med.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback